vrijdag 15 februari 2013

Nicole v Kalsbeek-Verkooijen

Gepost door Nicole Verkooijen op vrijdag, februari 15, 2013
Hoi Allemaal

Vanuit Cynthia van Krea2day kreeg ik een uitnodiging of ik wilde deelnemen aan dit nieuwe blog voor alle mensen die helemaal weg zijn van hun Silhouette Cameo. Natuurlijk kon ik die vraag niet weigeren en heb JA gezegd :-) Ik zal me even aan jullie voorstellen : Ik ben Nicole v Kalsbeek -Verkooijen en ik maak al ruim 8 jaar kaarten en doe dit met veel plezier. Ik heb nu sinds een behoorlijke tijd een Silhouette snijmachine en vind het werkelijk een geweldig apparaat. De mogelijkheden zijn nagenoeg eindeloos te noemen. Omdat ik regelmatig veel vragen kreeg als ik iets gemaakt had met de Sil ( zo noemen wij de Silhouette afgekort ) ben ik een online workshop blog begonnen. Hier kan je online workshops volgen en leren wat deze machine allemaal kan en hoe je dit moet doen. Naast het geven van deze online workshops, ga ik dus hier ook proberen jullie kleine leuke tips te geven over het gebruik en het "kunnen" van deze machine. En natuurlijk zal ik vol trots ook met enige regelmaat laten zien wat ik maak met mijn Sil.
Hier zijn zomaar even één voorbeeld van mijn creaties.
Ik hoop dat jullie dit blog regelmatig met veel plezier zullen bezoeken :-)
Groetjes
Nicole
handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns