vrijdag 22 februari 2013

Kitty Kat

Gepost door Monique - Mienokje op vrijdag, februari 22, 2013


Soms kom je een patroon tegen en dan weet je meteen voor wie je deze wilt maken. Ik had dat met dit schattige gewonde poesje, gemaakt voor een lieve kattenliefhebster. Omdat ik er geen "platte" kaart van wilde maken, heb ik wat aanpassingen gemaakt. Als je namelijk een staande kaart maakt met de vouw bovenin, zal door de zwaartekracht de poes door zijn pootjes zakken. Vandaar dat ik onderstaande sluiting heb gemaakt, die je kan samensmelten met de voor- en achterkant van de kaart. Hierdoor blijft dit snoesje netjes staan.

Het papier heb ik bij Krea2day vandaan,  net als de Distress Inkt Picked Raspberry. Natuurlijk mag een echt verbandje niet ontbreken :-)

Hier is de sluiting nog niet gesloten, zodat je kan zien hoe een gedeelte aan de voorkant en de ander aan de achterkant wordt samengesmolten.


De twee gedeeltes van de sluiting, die je bij ons kan opvragen via een leuk berichtje of mail: silhouettekrea2day@gmail.com.

En zo ziet het eindresultaat eruit:


Groetjes, Monique

handtekening

4 reacties:

Adriane en Anja on 22 februari 2013 om 22:40 zei

Wat een schatje Monique en erg handig zo'n sluiting onderaan de kaart. Groetjes Anja

Linda on 23 februari 2013 om 06:19 zei

Wat een lieffie...........mooi gedaan heb je dat.
gr Linda

Nicole Verkooijen on 23 februari 2013 om 09:39 zei

En ik ben de gelukkige die deze mooie kaart mocht ontvangen van Monique, Ik vind hem erg super en hij heeft een mooi plaatsje in mijn kamer gekregen. Dankjewel Monique !! xoxo

Wilma on 23 februari 2013 om 09:54 zei

Wat een dot van een kaart, leuk hoor.

groetjes, wilma

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns