zondag 17 maart 2013

Cadeautasje

Gepost door Wilma op zondag, maart 17, 2013

Een cadeautasje gemaakt met Zeeuws boerenbont papier, dit papier kwam ik enige tijd geleden tegen en vindt het zo super leuk papier, van deze patronen werden vroeger de schorten gemaakt voor de Zeeuwse klederdracht, heb het papier in de dunne kwaliteit gebruikt, omdat het zo dun is heb ik eerst de basis met gewoon wit cardstock gemaakt, daarna het boerenbont papier er overheen, rondom het hart witte hotfix steentjes gedaan, bloem met zwart pareltje erop en tenslotte een wit organza lintje
Het patroon is uit de online Silhouette store.
Indien iemand graag dit papier wil hebben, ben a.s. donderdag en vrijdag bij Krea2day op de beurs in Den Bosch, indien ik het voor woensdag weet wil ik het best meenemen.

handtekening

3 reacties:

ScrapAafke on 17 maart 2013 om 18:40 zei

hallo Silouette Team
wat leuk het 'zeeuwse"Papier , het komt mij ook heel erg bekent voor , op ons Dorp Urk werd het ook gedragen,ik heb ook een silouette en maak veel naamslingers mag ik vragen hoe groot het papier is? en wat het kost/
groetjes Aafke Stam
murphy02@kpnplanet.nl

Monique - Mienokje on 17 maart 2013 om 23:15 zei

Heel leuk zeeuws tasje zo geworden. Veel plezier donderdag en vrijdag gaan we los he?! ;-)
Groetjes, Mienokje

Wilma on 18 maart 2013 om 01:57 zei

Doen we vrijdag!!

groetjes, Wilma

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns