vrijdag 19 april 2013

Flexmarker kleuren boekje

Gepost door Nicole Verkooijen op vrijdag, april 19, 2013
Hoi Allemaal
Zow, vers van de pers...of van de Silhouette kan ik beter zeggen :-) Ik heb een kleuren boekje ontworpen voor de flexmarkers, waarin je dus al je favoriete kleuren combinaties kan opschrijven en over elkaar kan zetten. Voor de dames die mee doen aan mijn : Online Craft Classes, in Aflevering 7 ga ik jullie uitgebreid laten zien hoe je dit boekje kan namaken. Alle snijbestanden en patronen krijg je er bij. En heb je geen Silhouette dan kan ik hem voor je snijden.
Zo ziet het boekje er gesloten uit en hij is 8 x 8 cm en 2,5cm dik. 
Als je hem daarna openvouwt, dan zie je eerst de 2 meeste gebruikte kleuren combinatie kaartjes Haren en Huid. 
En dan vouwt hij 2 kanten op als een harmonica. 
Heel handig om mee te nemen in je jas of tas :-) 
Mocht je nog interesse hebben om ook mee te doen met de Craft Classes, ik heb nog een paar plaatsen beschikbaar. Zie mijn blog : http://onlineworkshopsbynicole.blogspot.nl/
Groetjes
Nicole :-)

handtekening

3 reacties:

Linda on 19 april 2013 om 15:59 zei

heel erg leuk gedaan
gr linda

Sylvia on 19 april 2013 om 18:57 zei

zo héee dat is nog eens handig, vindt het zowiezo een heel erg leuk project.
dankjewel, wacht de mail, in spanning af hiahai
Sylvia

Monique - Mienokje on 19 april 2013 om 22:20 zei

Niet alleen handig, maar ook nog mooi.
groetjes, Mienokje

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns