zaterdag 20 april 2013

Prinsessen

Gepost door Monique - Mienokje op zaterdag, april 20, 2013

Mijn buurvrouw vroeg of ik voor de verjaardag van een tweeling een kaart wilde maken. Ik ken de kleine dames en ze zijn, net als ik, gek op Disney. Toevallig had ik bij Lettering Delights de sprookjesserie gezien en was er natuurlijk helemaal bezeten op. Twee prinsessen uitgezocht en de voor- en achterkant gebruikt.
Het gezichtje heb ik niet gesneden, maar met de sketchpennen getekend.
Voor de rest lekker met glitters in de weer en onderstaande foto's zijn het eindresultaat.
Hoe vinden jullie ze? Ik vond het heel jammer dat ik ze vanochtend af moest staan :-)
 





Groetjes,
Monique
handtekening

3 reacties:

Nicole Verkooijen on 21 april 2013 om 09:52 zei

Hoi Monique
Wat ben je toch een creatieve vrouw :-)
Ik vind je prinsessen erg leuk gemaakt, net zo als je vrachtauto's !!

Groetjes Nicole

renate evres on 21 april 2013 om 10:52 zei

ik vind ze prachtig
groeten renate

Jeannette on 21 april 2013 om 16:45 zei

schatjes zijn het, net als de echte? groetjes Jeannette

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns