woensdag 15 mei 2013

Mini Foto-Album

Gepost door Ilse op woensdag, mei 15, 2013
Hallo Dames,

Het heeft even geduurd, maar eindelijk is er ook weer een bijdrage van mij voor dit superleuke blog!
Mijn nichtje is op 1 mei bevallen van een zoon, Thijs. Naast een kaart heb ik ook een mini foto-album gemaakt. 
Het album komt uit de Silhouette Store, en bestaat uit 2 delen.



Het uiltje is ook een patroontje uit de Store. Die heb ik alleen wat verkleind. Maar ik vind m superschattig!!
Onder het flapje heb ik een stukje klittenband geplakt, zodat het ook dicht kan. 


Bij het patroon zitten verschillende frames voor de binnenkant, maar ik heb het wat rustiger gehouden en het vierkant met de afgeronde hoeken gekozen.

Mijn tante vond m ook kei leuk, dus ik ga er nog eentje maken. Maar dat wordt uiteraard een andere
versie!

Tot snel weer!!

Groetjes,
Ilse

handtekening

2 reacties:

Grietje Jansen on 16 mei 2013 om 13:01 zei

Leuk kado en ik vind hem ook schattig, het lijkt echt een babyuiltje.

Grietje

Monique - Mienokje on 16 mei 2013 om 23:04 zei

Wat een lieverdje Ilse!

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns