zaterdag 11 mei 2013

Oude naaidoos

Gepost door Monique - Mienokje op zaterdag, mei 11, 2013
Mijn man maakte vorige week een opmerking met een knipoog: "Je kan net zo goed je enveloppen weg doen, want de kaarten die je nu maakt passen er toch niet in". Ach, ik geloof dat hij een punt heeft. Ik ben op het moment helemaal into de 3D objecten. Toen ik deze oude naaidoos bij SVG Cuts (sorry, was bij www.mytimemadeeasy.com / grammy's sewing kit) tegenkwam, was ik helemaal verliefd en wist meteen voor wie ik hem wilde maken. En ik had gelijk: hij staat helemaal te glimmen op de kast van mijn tante. Wegdoen? Nooit zei ze, ze is namelijk apetrots.
 
 


 
 
Voor de aankleding op het internet gezocht naar een paspop, garenklosjes en een swirl met blaadjes. Zodra je een mooie vindt met een goed contrast, kan je er heel makkelijk zelf een snijpatroon van maken door het te traceren. Wat bloemetjes erbij, wat tule, kant, parelketting, charms, meeldraden, bijpassend borduurgaren (en anders een beetje met de walnut stain distress inkt kleuren) en dan krijg je dit als eindresultaat....
 
Groetjes,
Monique
 

handtekening

8 reacties:

Nicole Verkooijen on 11 mei 2013 om 09:41 zei

OOooh waauw Monique die is leuk gemaakt !!

Jeanine van Wijk on 11 mei 2013 om 10:49 zei

GAAAAAAAFFFFF!!!!

Ann on 11 mei 2013 om 11:10 zei

wat een schatje!!

weet jij hoe dit patroon heet bij SVGcuts? ik kan m namelijk niet vinden:(...

Ann

Jeannette on 11 mei 2013 om 13:19 zei

dat ziet er helemaal geweldig uit Monique, leve de silhouet haha. Ik snap je tante helemaal, bij mij zou die ook blijven staan, groetjes Jeannette

Linda on 11 mei 2013 om 17:03 zei

gaaaaaaaaf zeg, heel mooi gedaan meis
gr linda

Sieta on 11 mei 2013 om 20:41 zei

Wauw wat een beauty is dit geworden.

Liefs, Sieta

renate evres on 12 mei 2013 om 17:38 zei

Super mooi gemaakt hoor.
groeten Renate

Monique - Mienokje on 13 mei 2013 om 15:17 zei

Even een rectificatie: ik heb het patroon niet bij SVG Cuts vandaan, maar bij My Time Made Easy.

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns