donderdag 9 mei 2013

Werk in uitvoering

Gepost door Nicole Verkooijen op donderdag, mei 09, 2013
Hoi Allemaal
Hier even een glimp van mijn nieuwste project. Via via kwam ik op de site van SVG Cuts terecht en daar zag ik deze vaas en nadat ik het pakket gekocht had, ben ik hem direct gaan snijden en gaan lijmen. Het is een heel werkje want hij bestaad uit 12 panelen en nog eens 12 panelen uit design papier. 
Nadat ik de lagen verlijmd had, ben ik hem gaan bekleden met lint. En dit is het resultaat geworden :-) Nu ga ik de bloemen maken, de stelen heb ik al gekocht. Als hij helemaal klaar is, zal ik hem nogmaals posten in volle glorie.
Groetjes
Nicole
handtekening

1 reacties:

Linda on 10 mei 2013 om 20:14 zei

Ziet er al gaaf uit joh
gr linda

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns