maandag 8 juli 2013

Gepimpt wijnkistje

Gepost door Unknown op maandag, juli 08, 2013

Hallo Dames

Eindelijk is iets van mij zelf op het Silhouette blog, Ik ben druk bezig geweest met een project wat ik wilde maken, en dat moest zaterdag ochtend af zijn. Gezien ik helaas niet zo heel veel tijd heb om dingen te maken wilde ik dit toch graag doen.

Ik heb alles wat op mijn project zit met de Silhouette Cameo gesneden. Ik heb wel heel wat patronen gebruikt van de Silhouette Shop zelf. Het vliegtuigje was wel even een gepuzzel om het zo klein te maken, gelukkig had ik even een proefje gemaakt in een grotere maat, dat is dan toch een stuk makkelijker.

 
 
De Caravan die is gemaakt met een patroon van SVGcuts Camp Firefly SVG kit. Ook dit patroon heb ik een flink stuk verkleind en was zeker ook een echte puzzel. Ik heb eerst alle patroon delen op 1 blad gezet en toen in zijn geheel verkleint.
 
 
Alles wat ik aan patronen gebruikt heb, heeft met het leven van mijn schoonvader te maken want die heeft hem afgelopen zaterdag cadeau gekregen. De foto's die gebruikt zijn dat was hij zelf vroeger en die heb ik geprint op stempel linnen.
 
 
                                       Groetjes Cynthia
handtekening

3 reacties:

Ineke on 9 juli 2013 om 12:34 zei

Hoi Cynthia,

Wat een plaatje zeg, en wat een super cadeau om te krijgen, geweldig!

Groetjes Ineke

Linda on 13 juli 2013 om 20:43 zei

Heel gaaf gedaan joh, superssssss
gr linda

Monique - Mienokje on 14 juli 2013 om 16:42 zei

Hij is zo mooi!!!!!

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns